Sonntag, 12. April 2009

one day from my live

one day from my live
یک روز زندگی من چگونه است؟
یک صفحه از تقویمم را برداشتم و کارهای روزمره ام را در آن پر کردم البته نه بصورت نوشته بلکه برای مثال من صبح با ساعت زنگدار بیدار میشوم. ساعت مارکش چی است؟ کاسیو. بنابر این لوگو شرکت کاسیو را گذاشتم در تقویم روزانه، ساعتی که بیدار میشوم. بعد از بیدار شدن چیکار میکنم؟ مسواک میزنم. با چی؟ خمیر دندان کلگیت. پس لوگو شرکت کلگیت را میزارم بعد از لوگو کاسیو. به همین ترتیب میریم جلو. با ژیلت ریش میزنم، ادکلن الداسپس میزنم، صبحانه را با نسکافه شروع میکنم و با لبنیات دنونه و بگت فرانسوی حسابی سیر میخورم. موقع رفتن از خونه یک آدامس بدون شکر بنام اوربیت میخورم و با ماشینم که مارک تویوتا است میرم سره کار. سره کار کامپیوتر پنتیوم را روشن میکنم و ایمیلهایم را چک میکنم و مهماش را با پرینتر اپسون پرینت میکنم. بعدش چند تا تلفن با تلفن نوکیا میزنم . ظهر که میشه گاهی میرم مک دونالد بیگ مک با کوکاکولا میخورم. خلاصه دوباره میرم سره کار تا بعد ازظهر. با تویوتا برمیگردم خونه و پای تلویزیون چند تا آبجو آلمانی پیلس میخورم تا وقت بگذره. شب هم زود میخوابم البته با کلگیت قبلش مسواک میزنم. این شد یک روزه هفته کاری من. لوگو ها را گیر آوردم و همه را چسباندم کنار هم و میذارم در بلاگم تا شما هم ببینید چگونه ما هر روز فقط جیب شرکتهای بزرگ را پر و پر تر میکنیم و راه گریزی هم نداریم



Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

با نوشتن نظرات خود ما را راهنمایی کنید.
بخاطر نوشتن نظرتان ممنون