Samstag, 19. September 2009

Thanks for the Ghods - epersianradio


صدای مردم در روز قدس از پرشین رادیو من را خوشحال کرد

امروز صبح که مردم در ایران تظاهرات میکردند ، من پای اینترنت دنبال خبر های جدید از ایران بودم. سری به خبرگزاریها میزدم ، در تویتتر بودم و سری هم به بالاترین و دنباله میزدم. جایی در نظرات چشمم به آدرس پرشین رادیو خورد و با رفتن به آدرسش متوجه شدم که مستقیم داره از تظاهرات گزارش میکند. سه یا چهار نفر در نقاط مختلف تهران با تلفن موبایل خودشون از چیزهایی که میدیدند و میشنیدند مستقیم در رادیو گزارش میکردند. صدای اولین شعارها را که شنیدم بسیار خوشحال شدم و پیش خودم گفتم <انقلاب سبز ادامه دارد و امروز روز خوبی برای ما خواهد بود.> در اینترنت میگشتم و متوجه شدم که وبسایتهای دیگر نیز اخبار خود را از قول پرشین رادیو مینویسند. مثلن یکی از خبرهای ساعت ١١ بوقت تهران این بود : کروبی به تظاهرکنندگان پیوست. منبع خبر: پرشین رادیو. خلاصه کمی از ساعت ١١ گذشته بود که شروع شد: هکر های جمهوری اسلامی به وبسایتهای بالاترین و دنباله حمله کردند. هیچکدام را نمیتوانستم بیارم و کاملن این دو وبسایت از دست خارج شدند. این حمله حدود یک ساعت طول کشید. در تویتتر هم خبری نبود چون دوستان ایرانی همه در تظاهرات بودند و خبر جدیدی به تویتتر نمی آمد. برای من فقط پرشین رادیو مانده بود. یک ساعتی رادیو گوش کردم و تو این فکر بودم که کجای کار ما امروز خوب بود و کجا ها نقطه ضعف داشت. جزو لیست نقاط ضعف ، مشکل بالاترین و دنباله مهمترین هستند و باید کاری در مقابله با آن انجام داد. چون این وضع نمیتواند ادامه پیدا کند که هر وقت ما شدیدن به بالاترین و دنباله احتیاج داریم ، با حمله هکرها از کار بیفتند. در هر صورت در آخر این نوشته باید بنویسم : مرسی پرشین رادیو بخاطر برنامه خوبتان در روز قدس


خیابان آزادی در روز قدس
----------------------------------------




Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

با نوشتن نظرات خود ما را راهنمایی کنید.
بخاطر نوشتن نظرتان ممنون