Dienstag, 5. Mai 2009

Mirror with TV



امروز تو اینترنت میگشتم ، سر از یک فروشگاه آینه سر درآوردم. کمی لیست آینه های مختلف را نگاه کردم ، چشمم خورد به این آینه ها ی با تلویزیون که تازه به بازار آمده اند. تو مشخصاتش نوشته بود که وقتی تلویزیون خاموش است ، هیچ فرقی با آینه های دیگر ندارد و اصلا معلوم نیست که این آینه یک جایی تلویزیون دارد. اینها را نوشتم که شما فکر نکنید من اینجا دارم تبلیغ آینه ها را میکنم و یا صاحب مغازه هستم. نه اینطور نیست. فقط چون بنظرم جالب آمد و یک جنس جدیدی است ، گفتم بزارم در بالاترین تا دوستان هم ببینند. این آینه ها بیشتر بدرد سلمونی ها میخوره و حوصله آدم آنجا دیگه سر نمیره . وقتی تلویزیون فوتبال دارد دستشویی رفتن هم خیلی سخت میشه، ولی با داشتن این آینه ها دیگر مشکلی نیست. اگر اینترنت هم وصل کنیم به آینه ها که دیگه پرفکت میشه. فقط میمونه قیمت گران این آینه ها که از ٥٠٠ یورو شروع میشود. چند تا عکس از این آینه ها را میتوانید اینجا ببینید








Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

با نوشتن نظرات خود ما را راهنمایی کنید.
بخاطر نوشتن نظرتان ممنون