Dienstag, 18. August 2009

The most crude torturer - Javad Azadeh Amoli

و باز هم جواد آزاده

شنیده ها حکایت از این دارد که به دستور مستقیم آیت الله علی خامنه ای، چند هفته پیش ، جواد آزاده، مسئول مستقیم بازجویی از بهزاد نبوی، مصطفی تاج زاده، محسن امین زاده، عبدالله رمضان زاده و عده ای دیگر از بازداشت شدگان پس از انتخابات ریاست جمهوری شده است. او همان فردیست که قبلا از اعمال سخیفش نوشته بودم و هنگام دعوت مجدد از وی برای همکاری با دولت نهم در وزارت اطلاعات تیتر زدم بازگشت جواد آزاده مبارک بادا.

بازداشت شدگان که در سلول های انفرادی سپاه (بند ۲ الف زندان اوین) نگه داری میشوند،تا زمان یاد شده زیر بار درخواست های بازجویان نرفته اند، لذا آقای خامنه ای دستور داده تا پرونده ی این افراد به جواد آزاده سپرده شود. همه به یاد دارند که روح الله حسینیان پس از ماجرای قتل های زنجیره ای ، بازداشت متهمان و مرگ سعید امامی، اعلام کرد که سه مسئول پرونده از شکنجه گران وزارت اطلاعاتند و هر کس به آنها سپرده شود، او را شکنجه خواهند کرد، و برای آنها پرونده سازی میکنند.

در ماجرای قتل های زنجیره ای اگر سعید امامی زنده میماند، به احتمال زیاد از نقش مستقیم بعضی از مقامات عالیرتبه نظام در ترور دگراندیشان پرده بر میداشت. سعید امامی را کشتند تا پرونده قتل های زنجیره ای به بالا انتقال پیدا نکند. ورود جواد آزاده ، یعنی آغاز شکنجه و توسل به هر روشی برای اعتراف گیری و پرونده سازی. سعید مرتضوی هم به نمایندگان مجلس گفته است بازداشت شدگان به دو گروه تقسیم میشوند: دسته ای که "اتاق فکر اغتشاشات اخیر بودند" و دسته دیگری که "نقش میدانی در اغتشاشات داشتند... و حتی برخی از آنها دارای سلاح گرم و سرد بودند".

جواد آزاده موظف است به هر نحو ممکن از متهمان اعتراف بگیرد که به عنوان "اتاق فکر اغتشاشات" و "انقلاب مخملی" عمل می کرده اند. وی یک بیمار جنسیست و از نظر روانی اختلالات روح‌، روانی شدیدی دارد. باید حرف ها را زد به هر قیمتی که تمام شود، اکنون وقت ساکت نشستن نیست

عکسی از این حیوان درنده

مقاله بالا از این وبلاگ کپی شده است

http://fardaaye-roshan.persianblog.ir/

-----------------------------------------------------------------
سند دستور کشتار مردم توسط خامنه ای جنایتکار


گرگهای هار نایب امام زمان سید علی خامنه ای
دست این بیشرفها خونین به جان هزاران جوان ایران است

نوچه های لاجوردی


اسامی شکنجه گران زندان کهریزک از جمله رادان جنایتکار

اسامی شماری از شکنجه گرانی که تا کنون تعدادی از جوانان ایرانی را زیر شکنجه های وحشیانه در زندان کهریزک به قتل رسانده اند: احمدرضا رادان (جانشین فرمانده نیروی انتظامی)،عامریان (عامری) معاون رادان، کشمیری (از دستیاران رادان)،حقی فرمانده گارد ، کومیجانی رئیس بازداشتگاه کهریزک، سروان پاسدار زندی معاون اردوگاه کهریزک ، پاسدار سید موسوی قاتل محسن روح الامینی، افسر پاسدار سید حسینی افسر نگهبان زندان کهریزک و هشت نفر از افراد گارد که با نقاب زندانیان را مورد شکنجه قرار می دادند

جواد آزاده شکنجه گر سابق ساواک
و شکنجه گر پرونده قتل های زنجیره ای، مامور اعتراف گیری

و در هم شکستن زندانیان سیاسی

به گزارش منابع آگاه در تهران، مسوولیت اعتراف گیری از اعضای شورای مرکزی سازمان مجاهدین انقلاب و نیز برخی از اعضای شورای مرکزی جبهه مشارکت به جواد عباسی کنگوری معروف به "جواد آزاده" (یا آملی) سر تیم شکنجه بازداشت شدگان پرونده قتل های زنجیره ای سپرده شده است.

جواد آزاده، تحت نظر احمد سالک، از نمایندگان رهبری در حفاظت اطلاعات سپاه پاسداران، وظیفه شکنجه مصطفی تاج زاده، بهزاد نبودی، فیض الله عرب سرخی، محسن امین زاده، عبدالله رمضان زاده و سعید حجاریان برای واداشتن آنها به اعتراف ساختگی را بر عهده گرفته است. سالک همچنین عضو هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شورای نگهبان است که چند هفته پیش، وظیفه رسیدگی "بی طرفانه" به شکایات کاندیداهای معترض به تخلفات انتخاباتی را به عهده داشته است. مسوولیت جدید جواد آزاده، پس از آن به او سپرده شده که بازجویان قبلی، پس از چند هفته شکنجه رهبران اصلاح طلب، موفق به در هم شکستن مقاومت آنان نشده و در تکمیل مستندات مورد نیاز دولت برای مرتبط ساختن اعتراضات انتخاباتی به خارج از کشور، ناکام مانده اند.

منابع مطلع تاکید دارند که شخص رهبر جمهوری اسلامی بر لزوم اعتراف گیری از این افراد به هر قیمت ممکن تأکید کرده و به همین علت در پی ناکامی بازجویان قبلی، پرونده به جواد آزاده سپرده شده که تخصص وی در شکنجه بی حد و مرز برای کسب اعترافات ساختگی از متهمان است.

این در حالی است که به نوشته سایت نوروز، بر اثر شکنجه های شدید تیم بازجویی از اصلاح طلبان سید مصطفی تاج زاده در بیمارستان شهید مدرس بستری شده و کلیه هایش به واسطه تحمل ضربات سنگین کابل به شدت آسیب دیده است


------------------------------------------------------------------------


مقاله دیگر در مورد شکنجه گر ساواکی در این وبلاگ
شکنجه گر سابق ساواک در خدمت احمدی نژاد


-----------------------------------------------------------------

شهادت یک بازداشتی
در برابر نمایندگان مجلس


بارها در کهریزک با باتوم
به من تجاوز کردند و هنوز خونریزی دارم



زمانی که آقای بروجردی با هیئت همراه از زندان اوین بازدید کرد، از بند عمومی بازداشتی‌های حوادث اخیر در قرنطینه‌ی اندرزگاه هفت زندان اوین هم بازدید کرد. در جریان این بازدید، ع . ب از میان بازداشتی ها اجازه صحبت خواست و سپس گفت: قبل از انتقال به اوین، در کمپ کهریزک بودم و بارها با باتوم مورد تجاوز قرار گرفتم، بطوری که هنوز هر روز مقداری خون از من دفع می شود. قدرت‌الله علیخانی عضو اصلاح طلب کمیته‌ پیگیری مجلس که ناظر این شهادت بوده، در حالی که از صحبت‌های این جوان تحت تاثیر قرار گرفته بود، دیگر طاقت نیاورد و با ناراحتی آن بند را ترک کرد. پس پایان شهادت این زندانی، علاء الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت و سیاست خارجی مجلس دستور داد این بازداشتی را برای درمان به بهداری بازداشتگاه ببرند. نیمساعت پس از آنکه هیئت مجلس بند را ترک کرد، ع . ب از بهداری به بند باز گردانده شد. دو ساعت بعد قاضی مرتضوی وارد بند عمومی شد و به ع . ب دستور داد وسائلش را جمع کند و سپس او را با خود برد. تا وقتی من در زندان بودم، هیچکس از سرنوشت ع . ب خبر نداشت.



1 Kommentar:

Anonym hat gesagt…

ناشناس گفت...

in mojtba hast na javad azade.on yeki ham ahmad niakane.ina behamrahe meisam yani hamon taeb basij bazjohae todeiha bodand ona ro vahshiane shekanje kardand. hamin mojtaba be hamrahe hosain shariatmadari keyhan ke esm mostearesh abolfazl hast,bazjoii nehzatiha ra be ohde dashtand.vahshgarihashono az sabaghiab va sahabi va tavasoli mitonid beporsid. azade alan az ina vahshitar va lidereshone.dastane zane saeid o ghatlhaye

Kommentar veröffentlichen

با نوشتن نظرات خود ما را راهنمایی کنید.
بخاطر نوشتن نظرتان ممنون