Mittwoch, 12. August 2009

my experiences

بعد از دستگیر شدن ، چگونه باید رفتار کرد؟

ایمیلی به آقای محسن سازگارا


با سلام خدمت آقای سازگارا،

اول از همه باید از خدمات شما تشکر کنم. بخصوص برنامه های روزانه شما ، مردم و جوانان ایران را در راه مبارزه آنها بر علیه رژیم دیکتاتوری
بسیار خوب حمایت میکند. مردم ایران بزودی این جلادان را به سزای اعمالشان خواهند رساند.
شما در گفته هایتان برای جوانان ما، راه مبارزه را با رژیم نشان میدهید. در این کار شما از تجربه خود و دوستانتان و تجربه های مردم دیگر جهان در انقلابهای نوین استفاده میکنید.
من هم وقتی در ایران بودم به اندازه ای در مبارزه بر علیه این رژیم خونخوار شرکت داشتم تا اینکه دستگیر شدم. در آن زمان جوانتر بودم و نمیدانستم در بازجویی ها چگونه باید رفتار کرد. آیا باید هیچی نگفت ، آیا باید چیزی گفت که تمام دروغ باشد و یا از همان اول باید بخاطر شکنجه نشدن ، همه چیز را گفت.
من آنزمان راه دوم را انتخاب کردم و دروغ زیاد گفتم و بازجوی با تجربه خیلی زود فهمید و حسابی من را با مشتهایش آشنا کرد. این کم نبود من را پیش چند حزبالله ای فاناتیک برد تا آنها نیز با من آشنا شوند. من با آنها نتوانستم آشنا شوم چون چشمهایم بسته بودند.
حالا خواهش من از آقای سازگارا این است که اگر امکان دارد یک برنامه یا قسمتی از آن را به راه و روش مبارزه در هنگام دستگیری اختصاص دهند. به جوانان بگویید که در مقابل بازجو باید چگونه رفتار کرد. چگونه باید با زندانیان دیگر رفتار کرد. چه حق و حقوقی هر زندانی دارد و .....

در پایان برایتان آرزوی موفقیت دارم. به امید آزادی هر چه زودتر ایران عزیز







Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

با نوشتن نظرات خود ما را راهنمایی کنید.
بخاطر نوشتن نظرتان ممنون