Donnerstag, 18. Juni 2009

Calvin Klein Billboard in New York


این آگهی (بیلبورد) شلوار لی ،
حتی برای مردم نیویورک نیز خیلی سکسی است


چند روز است که در تلویزیون و در بین مردم صحبت از این آگهی که در یکی از خیابانهای معروف نیویورک نصب شده است ، در جریان است. بعضی آن را مناسب میدانند و بعضی حتی به شهردار شکایت کرده اند. به هر حال شرکت کلوین کلاین با این آگهی حسابی سر زبانها افتاده است. من هم گفتم بد نیست این آگهی را دوستان ایرانی نیز ببینند و ببینند در آمریکا مهد آزادی چه میگذرد. البته این خبر را بچه های ایرانی در آمریکا باید بنویسند ولی متاسفانه بچه های ایرانی در آمریکا خیلی مطلب راجب آمریکا کم مینویسند یا من اشتباه میکنم. فیلم اوباما مگس میکشد را من دیروز برای اولین نفر لینک دادم با اینکه در اروپا زندگی میکنم. اعتراض من به بچه های ایرانی در آمریکا این است که در مورد آمریکا ، ما لینک کم میبینیم با اینکه ما خیلی برایمان آمریکا و نظرات مردمش مهم است. البته در این شرایط شاید درست نباشد اینجور مطالب را لینک دادن. ولی دنیا نمی ایستد و بهتر است ما بدانیم در باقی دنیا چه میگذرد


بحث در تلویزیون در مورد این آگهی

یکی از خیابانهای معروف نیویورک


یک آگهی دیگر از این شرکت

---------------------------------------------------------------
فیلم صحبت در مورد این آگهی در تلویزیون



-------------------------------------------------------

Keine Kommentare:

Kommentar veröffentlichen

با نوشتن نظرات خود ما را راهنمایی کنید.
بخاطر نوشتن نظرتان ممنون